Kembali Segar

Salam.

haha.. Alhamdulillah aku dah kembali segar. Aku tak sangka yang aku akan terlepas satu hari kemaskini blog ye? Biar lah. Aku baru sembuh demam lepas je aku balik dari Penang Ahad lepas. Woohoo.. Ohye, Penang was muito bom!~😀 hehehe.. The foods gostozo, Pantai Kerachut amat cantik, jungle trekking and return boat was so adventurous.😛 hahaha.. Aku ni dalam pening-pening lepas demam selsema lagi ni, jadi tak banyak idea nak bebel apa. Enjoy the pics dulu je lah.😉

Photobucket  Photobucket 

Photobucket

Photobucket  Photobucket

Photobucket

Photobucket  Photobucket

Calo~

Leave a Reply

