198x Great Childhood Time

Salam.

Ini cuma nak ingat semula zaman kanak-kanak aku. Banyak daripada gambar-gambar bawah ini yang ada aku main/buat/terlibat. Siapa-siapa yang lahir tahun 80-an pun mesti ingat gak, macam bertenggek tepi longkang depan kelas dan gosok gigi ramai-ramai. Ubat gigi Colgate kalau kat sekolah aku lah (darjah 1 di SK Abdullah, darjah 2 hingga darjah 6 di SK Cenderawasih).😀 hahaha.. Klasik gila!~ Enjoy the pictures😉

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tapi ini hanya gambar-gambar je. Aku ada terjumpa fakta/maklumat lagi lanjut pasal hal-hal ini. Nanti kalau aku ingat semula dari mana aku tengok, aku ekjas semula topik ni.

Calo~

One Response to “198x Great Childhood Time”

  1. 80’s Baby « Trans Bagwell’s Blog Says:

    […] By Trans Bagwell Ini sambungan pasal 198X Great Childhood Time hari tu. Enjoy the […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: