Letihnya Demam Denggi

Salam.

Wah! Aku baru je sembuh demam denggi. Terkejut aku masa aku dapat tau yang aku kena denggi minggu lepas. Mau tak nya, aku tak larat sampai berbaring je yang aku boleh buat. Sekarang Alhamdulillah dah ok. Harap-harap tiada kejadian ulangan. Amin. Letih lagi ni. Nanti lah cerita lagi lanjut. Banyak kerja kena kejar siapkan ni.😉

Calo~

Tags:

2 Responses to “Letihnya Demam Denggi”

  1. one meiji Says:

    akan ku jaga mu~

  2. pHyd Says:

    eee sian.. dh laa kurus.. kejam laa nyamuk tu. tgk2 laa org sket cukup darah ke tak. haih!

Leave a Reply

