Feliz Anniversario

Salam.

Parabens pra voce. Neste data querida.
Muitas felicidades. Muitos anos de vida.

Haha.. Semalam hari jadi aku. hehehe.. Jumaat lepas aku dah penat-letih latihan Capoeira kelas intermediate, semalam pulak masa aku datang kelas beginner di Havana Estudio, langsung aku kena jogo de Capoeira dengan beberapa orang. Kalau ikutkan tradisi betul, aku mungkin kena ‘lawan’ dan kena takedown beberapa kali berdasarkan umur aku, lepas tu kena babau beramai-ramai.๐Ÿ˜€ hahahaha.. Tapi sebab kelmarin dan semalam, badan aku langsung rasa sengal-sengal dan lenguh. Huhu.. Nak berjalan pun terhencot-hencot sikit. Adess..

Hari ini keluarga aku datang ke KL. Tapi ramai-ramai dengan pakcik-makcik aku jugak lah. Sebab Isnin esok kami semua nak pergi kenduri kahwin Puspa (sepupu aku dari Terengganu) di rumah pengantin lelaki. Alaarr… majlis sambut menantu lah tu kiranya.๐Ÿ™‚ Lokasi di Kajang. Jadi, petang ni aku pergi jemput keluarga aku di tol Gombak, pergi rumah keluarga angkat aku sekejap di Cheras, lepas tu aku ikut keluarga aku pergi rumah Uncle Zek di Subang, tidur sana.

Terima kasih kepada semua yang sms, telefon atau jumpa depan muka dan wish kan selamat hari jadi pada aku๐Ÿ˜‰ Aku cuma harap dengan umur baru aku ni, tahun 2009 aku lebih baik dari 2008. Amin. Ohye, terima kasih untuk hadiah-hadiah yang aku dapat๐Ÿ˜› hehehe.. Luv y’all. :-* mwaxx..

Calo~

One Response to “Feliz Anniversario”

  1. ilaanneizaiah Says:

    Happy Birthday Pato!
    Parabens pra voce!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: