Letih+Penat

Salam.

Aku rasa penat gila minggu ni. Tiga hari berturut-turut balik lambat dengan kerja masuk tak henti-henti dengan tiga-tiga hari balik lewat malam. Lagi pulak Selasa lepas aku baru lepas angkat-angkat barang pindah pejabat, hari semalam kemas-kemas pejabat dan studio grafik yang masih bersepah-sepah manja lagi tu, hari ini pulak mungkin mula lah hari temubual bakal-bakal pekerja baru syarikat kami. waaahh..😮 Aku harap takde dateline untuk mana-mana kerja yang kena disiapkan untuk hari ini dan esok. Amin😛

Lokasi pejabat baru ni memang agak tenang dan nyaman lah bagi aku. Nanti bila betul-betul aku ada masa, aku nak datang kawasan ni survey rumah. Mana tahu, ada yang berkenan dan kosong untuk disewa, boleh masuk sebulan dua lagi..😉 hehehe.. Ok lah, tak banyak nak bebel pun. Sekejap lagi ada mesyuarat pertama syarikat, antara pekerja dan boss-boss😀

Calo~

One Response to “Letih+Penat”

  1. putri hirda Says:

    hope trus sucess k..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: