Hari Yang Damai

Salam.

Semalam aku baru lah dapat rasa lega sikit dan damai selepas satu lagi kerja sudah boleh dibuat FA (final artwork) untuk dihantar ke produksi (kilang percetakan / vendor / client). Jadi secara mudahnya aku dapat balik tepat jam 6 petang๐Ÿ˜› haha.. Sebelum ni asyik lewat je. Bukan tak boleh, sebab aku patut faham, bekerja dalam industri grafik, senireka dan multimedia ni memang memerlukan diri kita sentiasa bersedia tak kira masa dan tempat. Lepas tu aku pergi lepaking di Bukit Bintang jap.

Selepas menemani kawan aku cari laptop sleeve di Low Yat Plaza, aku dan dia lepaking pula di Sungei Wang Plaza sebelum beralih arah ke Pavilion. Agak-agak lapar, makan di food court di bawah tu pulak. Agak lama lah aku tak makan nasi ayam, semalam dapat makan nasi ayam hainan. Tapi sebenarnya dari minggu lepas selera aku nak makan nasi kukus daa..๐Ÿ˜› hehe.. Esok lusa aku beli lah. Lepas kenyang dan borak-borak, kami bergerak kembali ke Bukit Bintang.

Nun dari jauh nampak macam buskers sedang buat persembahan. Bila dah dekat, nampak pula mamat yang ‘mana-mana pergi ada je dia’ bersama kekasih barunya..๐Ÿ˜€ haha.. Kami berempat pergi pula lepaking di mamak belakang BB Plaza minum-minum. Dah agak-agak bosan, kami bertolak ke haluan masing-masing, balik rumah.

Ahye, apa aku nak pakai untuk majlis makan malam hari Jumaat ni eh? Mesti ada blazer gak ke?๐Ÿ˜› huhu..

Calo~

Tags: , , , ,

Leave a Reply

