Gong Xi Fa Chai

Salam.

Aku balik agak lewat sikit dari latihan Capoeira semalam. Tapi latihan semalam agak seronok dan mencabar. Sampai luka-luka siku aku sebab jatuh, kaki cramp asyik kena take-down, dengan jari lebam tak surut-surut main berimbau..😀 hahaha.. Tapi pun, so what? I don’t care about it. As long as I can practise and learn Capoeira. EBC rawks!~

Ohye, kalau ikutkan aku dah beli tiket balik Kuantan bas jam 1.30 tengahari nanti. Tapi tukar plan tiba-tiba, aku balik dengan kawan. Jadi tiket tuburnje lah. Tak kisah lah, sebab boleh bertolak awal sikit, seawal 7.30am..😛 hahaha.. Harap-harap aku terjaga awal sikit nanti.. Ini pun baru je habis packing baju nak balik.

Jadi, Gong Xi Fa Chai (Selamat Tahun Baru Cina) buat semua yang menyambutnya. Hati-hati dalam perjalanan ke mana sahaja destinasi dituju. Wish you all a prosperous moo year…😉 hehehe.. Angpau lai lai….

Calo~

Tags: , , ,

Leave a Reply

