Hilang!

Salam.

Baru-baru ni aku ada hilang beberapa barang. Puas juga lah aku cari merata-rata tempat dan tanya orang, tapi tak dapat dikesan jugak. Sedih woo.. Barang-barang tu ialah (ikut susunan hilang):

  • Pen drive (dengan maklumat penting aku pun ada kat dalam tu. Cis!)
  • Topi (biar pun jenama Converse, tapi itu lah topi yang selalu aku pakai. huhu..)
  • Jam tangan (tak kisah lah Rolex dari Petaling Street pun ke apa ke, tapi pemberian orang tu😦 waaa…) <- dah jumpa semula😀 hehee.. Thanks Fadinha

Jadi kalau siapa-siapa ada ternampak atau terjumpa, harap dapat sudi lah bagi semula yek?😛 kekekekeke.. Terima kasih.

Calo~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: