Belah Perut

Salam.

Lama betul tak membebel di sini. Sebenarnya aku baru je buat pembedahan kecil di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) pada minggu lepas. Alhamdulillah pembedahan kecil ‘pada perut’ yang dijalankan oleh Professor Jasmi dan pasukannya berjalan lancar dan berjaya.

Aku kena berjaga-jaga dalam macam-macam hal macam masa batuk dengan bersin aku tak boleh kuat-kuat kalau tak perut aku boleh rasa sakit. Berjalan pun tak boleh laju-laju. huhuhu… Sekarang aku dalam proses berehat dan penyembuhan – yang mengikut kata doktor memakan masa 3-4 bulan.😥 waaa…~

Nak berlatih Capoeira.. Nak pergi rock climbing.. Nak main paintball.. huhuhu…

Apa-apa je lah. Tolong bersabar ya encik KK. Yang penting kesihatan diri sendiri ok….

Calo~

Tags: , ,

One Response to “Belah Perut”

  1. riz Says:

    semoga ko kembali sembuh dan menghayun kaki ko dengan jayanya. Amin.

Leave a Reply

