Rest In Peace

Micheal Jackson, the sensationally gifted child star who rose to become the “King of Pop” and the biggest celebrity in the world only to fall from his throne in a freakish series of scandals, died Thursday at the age of He was 50.

Meanwhile Farah Fawcett, the Charlie’s Angels star whose feathered blond hair and dazzling smile made her one of the biggest sex symbols of the 1970s, died Thursday after battling cancer. She was 62.

Sumber : The Star online.

Terkejut aku masuk pejabat pagi-pagi dan John (rakan sekerja aku) cakap Micheal Jackson meninggal sebab sakit jantung. Peh! Walaupun aku bukan peminat sejati dia, tapi aku suka dengar lagu-lagu dia. Malah menurut kawan aku dulu, ada mekanik-mekanik atau pakar audio system yang test audio system dengan pasang lagu dia untuk pastikan semuanya bagus.

Lagipun beliau turut dikenali dengan pelbagai kontroversi. Tapi tak perlu lah aku cakap pasal hal-hal itu. Selepas ini tiada lagi penyanyi yang turut dikenali dengan lagu Black & White atau pernah menggemparkan dunia dengan lagu dan video klip Thriller.

Begitu juga dengan pelakon Charlie’s Angel sekitar tahun 1970an, Farah Fawcett. Aku rasa aku pernah tengok rancangan klasik itu. Apa pun, may both of you rest in peace.

Seterusnya, selepas United States mengejutkan dunia dengan menewaskan Sepanyol 2-0 dan awal pagi tadi Brazil mengalahkan tuan rumah Afrika Selatan 1-0, perlawanan akhir Confederations Cup akan menyaksikan pertembungan antara Brazil dengan USA. Siapakah yang akan menjadi juara? Kita saksikan nanti. hahaha…

brazil vs usa

Yang pasti aku penyokong Brazil ok.. :p hahaha…

Calo~

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

