Moody Mood Kekker

Salam.

Hari ini mental aku tak stabil. Fizikal aku kurang bersemangat. Macam-macam perkara aku alami 4-5 hari ini, walaupun aku buat perkara yang seronok dalam masa yang sama. Tapi, seronok tu sekejap je. Yang hal lain lebih buat aku rasa rendah diri betul, sedih dan kecewa.

Entah lah. Bila nak ok pun aku tak tahu. Dah hilang semangat. Perasaan macam minggu-minggu terakhir aku di Kuantan sebelum ‘lari’ ke KL datang semula. Omputih cakap – frustrated dan fedup pun ada jugak.

Sigh…

Calo~

Selalu just had a extreme weekend ^_^ Capoeira on Friday night, paintball on Saturday day-time, futsal later night-time, and Capoeira again on Sunday evening… woohoo…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: