Raya Aidilfitri Sudah Dekat

Salam.

Raya sudah dekat. Ye! Ye! Lagi beberapa hari lagi Aidilfitri hendak menjelang tiba. Aku sudah mintak cuti extra 3 hari. Tapi itu bukan bermaksud seluruh seminggu aku akan berada di kampung halaman. Aku juga ada kenalan di KL untuk pergi serbu raya nanti. :p hehehehe….

Dan selepas raya nanti akan ada perkara terjadi. Bersediakah aku? huhuhu…

Oh ye, aku tunda dulu cerita pasal Capoeira Trip to Singapore.., mental aku masih dalam mood itu tapi tiada tenaga hendak bercerita. Terlalu banyak hendak dibebelkan. hehehe… Nak kena ringkaskan dulu baru boleh publish.

Calo~

One Response to “Raya Aidilfitri Sudah Dekat”

  1. pHyd Says:

    pekara? akan terjadi? owh.. nak anto rombongan meminang ke mana tu?

Leave a Reply

